Polygraph

מה מצב הנדל"ן והזדמנויות רכישת הנכסים ב-2020 ובצל הקורונה?

אם אתם מחפשים אחר הזדמנויות רכישת נכסים ב-2020, כנראה שאתם אנשים שמנסים למנף את עצמכם בכל עת ועת. מסתבר שגם בתקופת הקורונה אנשים רבים ממנפים עצמם עסקית וכלכלית, לפעמים תוך השקעות בפעילויות עסקיות ולפעמים בעקבות רכישת נכסים. אז מה רלוונטי ב-2020? 

אם בשנים עברו מצב הנדל"ן היה X, הרי שבשנת 2020 המצב הוא לא בדיוק אותו הדבר. על פי דיווחים כאלו ואחרים שנתקלים בהם באינטרנט, לא מעט פרויקטים נדלים נפסקים או מוקפאים, מה שמוביל להפסדים לא מבוטלים בכלל אצל קבלנים. כנראה שבימי נגיף הקורונה אנשים חושבים פעמיים לפני שהם חותמים על משכנתא, וכנראה שמצב הנדל"ן ב-2020 אינו לגמרי דומה למצבו כשהיה ב-2019. 

השקעות בנדל"ן ב-2020 ומעט מידע כללי שכדאי להכיר 

שוקלים להשקיע בנכס? יש עדיין על מה לדבר, ואם לדייק את מילותינו, יכול להיות שתוכלו לאתר דילים מעולים. בין אם אתם מחפשים אחר דירות חדשות בפתח תקווה למכירה, או שמא בתל אביב, יש על מה לדבר ב-2020. 

כיום ישנם לא מעט פרויקטים של בניית בניינים חדשים, כולל בעיר פתח תקווה, שכבר שנים שהיא מפותחת מאוד ומזמינה אליה גם תושבים צעירים. בימינו, בפתח תקווה ישנם מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה, אבל לא פחות חשוב מזה, יש רכבת מאוד נגישה ותחנות תחבורה ציבורית ליד מבני משרדים רבים. 

סיבות לרכוש נכסים באזורי מגורים במרכז 

בפ"ת אתם תמצאו את כל הסיבות גם לשכור משרד, שכן יש המון מבני משרדים באיכויות גבוהות ביותר. בכל מקרה, בין אם אתם מחפשים אחר נכס להשקעה, או שמא אתם מחפשים אחר דירה חדשה לרכישה בעבור מטרת מגורים, אנחנו מזמינים אתכם קודם כל לקבל ייעוץ משכנתאות. 

בין אם השנה היא 2020, 2021 או כל שנה אחרת, תמיד יהיה כדאי לשבת עם יועץ משכנתא, לקבל ממנו את הטיפים הכי טובים ולדעת שאתם סגורים על העסקה הכי אטרקטיבית ובתנאי ההחזרים החודשיים הכי משתלמים לכם. 

ייעוץ משכנתאות הוא עד כדי חובה כאשר מדברים על רכישת נכס 

בסופו של דבר, רכישת דירה היא עסקת חייכם, וסביר להניח שאתם תתמודדו עם ההחזרים החודשיים במשך עשרות שנים. אם כך, קחו לכם רגע של נחת מהשגרה, תקבעו פגישת כוס קפה עם יועץ משכנתאות ותתחילו את התהליך בחוכמה. 

אחרי הכול, הכי חשוב לבצע צעדים מושכלים ולמנוע עד כמה שניתן נזקים אופציונאליים עתידיים. אם אתם רוצים לרכוש נכס בצורה נכונה ובצורה שאולי אפילו תוכלו להניב רווחים מהנכס בעתיד, אתם צריכים לעשות את זה נכון ובליווי ייעוץ משכנתא מקצועי. בימינו, ישנם לא מעט מסלולי משכנתאות מסוגים כאלו ואחרים, מה שמחייב אתכם לבדוק לעומק כל מסלול ומסלול. אל תתפתו למסלולים עם ריבית מאוד נמוכה שצמודה למדד. בהצלחה!  

צרו איתנו קשר
לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם

"*" אינדוקטור שדות חובה

בשליחת הפרטים אני מאשר/ת קבלת מידע לטלפון ו/או לאימייל
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כל הזכויות שמורות לדוניץ ושות' משרד עורכי דין | הצהרת נגישות