Polygraph

הצורך בעו"ד מקרקעין בהשקעות נדל"ן

מה תפקידו של עורך דין מקרקעין?

תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא בראש ובראשונה ללוות את הלקוח במהלך רכישת הנדל"ן, לייעץ לו, לשמור על האינטרסים שלו וכמובן – לטפל בבירוקרטיה במהלך העסקה. אמנם, במקרים רבים אדם העוסק בנדל"ן יכול להצליח להתנהל ללא עורך דין, אבל בפועל, הדבר הופך את העסק למסורבל, קשה ועמוס בבירוקרטיות מתישות.

היעזרות בעורך דין מקצועי ואיכותי תקל עליכם בהליך ותוודא שאתם מבצעים את ההשקעה באופן הטוב ביותר. השקעת נדל"ן היא מהלך רציני ומכובד ובנכוחות עורך דין טוב, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. אז מה עורך דין מקרקעין טוב יכול לתת לכם? איך בוחרים? בידינו כל התשובות. המאמר נכתב בשיתוף עם עדן שרעבי, מנהל קורס נדל"ן באינטרנט ברמה גבוהה שיכול להתאים גם לאנשים ללא ניסיון עבר.

אז איך עורך הדין יעזור לכם בתהליך?

התנהלות בירוקרטית
עורך הדין שלכם ינהל את השיח מול הרשויות השונות, יבחן אם יש חובות על הנכס שעוד לא שולמו ויכולים לעבור ישירות אליכם, לוודא שישנם היתרי בנייה ולשלול צווים משפטיים שהועלו בעבר.

בדיקת הבעלות
עורך דין מקצועי בעל היכולת לבחון באופן חד ערכי האם פרטי הנכס שעתיד להירכש אכן תואמים לבעל הנכס לכאורה, ממנו אתם מתכננים לרכוש אותו. היעדר התאמה כמובן מדליקה נורה אדומה, שתזהיר אתכם שיכול להיות שאתם מעורבים בתקרית עוקץ – היעזרות בעורך דין היא אולי יקרה, אבל רכישת נכס פיקטיבי, כואבת בכיס הרבה יותר. הבדיקה תיעשה דרך רישום בטאבו ובמקביל גם מול רשות מקרקעי ישראל ובנוסף להתאמת פרטי בעלי הנכס, תיבחן ההתאמה של פרטי הנכס עצמם.

כתיבת חוזה
כתיבת חוזה הרכישה היא ללא ספק החלק הקריטי ביותר בתהליך ההשקעה וכיוצא בזאת, המשמעותי ביותר במעורבותו של עורך הדין. ישנה רשימה קבועה משפטית של פרטים שמחויבים להופיע בחוזה, אותם יודע כמובן עורך הדין המקצועי.

איך נבחר את עורך הדין הנכון?

בחירה של איש מקצוע איכותי היא אף פעם לא פשוטה והדבר כמובן לא שונה כשמדובר בעורך דין. עורך הדין האידיאלי יהיה עורך דין בעל ניסיון עבר עשיר, המתמקצע כמובן בעולמות הנדל"ן וחשוב לא פחות – אדם בעל יחסי אנוש טובים. מדובר בסופו של דבר באדם שאתם עתידים לעבוד מולו תקופה לא קצרה ובעולם תוכן שלוקח בתקופת הרכישה חלק משמעותי בחייכם. חשוב לא פחות – תמחור שירות עורך הדין צריך להיות הגון והגיוני. לאחר שאתם מוצאים כמה עורכי דין פוטנציאליים, השוו בין מחירי השירות שהם מציעים והתלבטו. עברו על חוות דעת של לקוחות עבר, בחנו את תחומי הידע ובמידה ויש לכם המלצה אישית של חבר – לכו על זה.

רק נשאר להתחיל

השקעת נדל"ן היא ללא ספק עניין מסובך, אבל מדובר בעולם מרהיב, מסקרן וריווחי במיוחד. מציאת עורך דין נכון שילווה אתכם לאורך הדרך היא שלב ראשוני משמעותי בתהליך ועכשיו – נשאר לכם רק להתחיל. בהצלחה!

צרו איתנו קשר
לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם

"*" אינדוקטור שדות חובה

בשליחת הפרטים אני מאשר/ת קבלת מידע לטלפון ו/או לאימייל
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כל הזכויות שמורות לדוניץ ושות' משרד עורכי דין | הצהרת נגישות