Polygraph

בחירת עורך דין נדל"ן בצורה נכונה

מה צריך לבדוק כאשר בוחרים עורך דין נדל״ן?

ראשית, יש לברר מהו ניסיונו של עורך הדין אשר איתו אתם מצפים להתקשר. כאמור, בתחום שמסתובבת בו כמות כסף כה גבוהה, יש לשים את העין על שנות הניסיון שיש לעורך דין, שכן, שנות ניסיון מרובות עשויות להעיד על כך שעורך הדין עשה מספר רחב של עסקאות, ההבנה שלו בתחום היא גבוהה, והוא יוכל לעזור לכם להשיג את המחיר הטוב ביותר עבורכם. בנוסף, עליכם לברר האם עורך הדין שלכם מתקמצע באזור מסוים או שמא מתמקצע בנכסי נדל״ן הוא על פני כל הארץ. בנוסף, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של עורך הדין ולבחון מה לקוחותיו כותבים עליו.

מדוע עורך דין לענייני נדל״ן הוא חשוב?

תחום הנדל״ן רווי בכמות גבוהה של אנשי מקצוע אשר ניסיונם בתחום הנדל״ן הוא רחב ועשיר. על מנת שתוכלו להתמודד בצורה מיטבית בתחום, להשיג את המחיר הטוב יותר, לקבל חוזה אשר יכלול את הדברים אשר חשובים לכם, עליכם לפנות לעורך דין נדל״ן. בעזרתו, תוכלו למקסם את הציפיות שלכם מהעסקה, ולהגיע לחתימה על חוזה ועסקה טובים ככל הניתן. כמובן, שקיימים לא מעט עורכי דין אשר מפרסמים עצמם באינטרנט כעורכי דין מקצועיים. עם זאת, בבואכם לבחור את עורך הדין שיכין לכם את החוזה, עליכם לברר באופן פרטני, שאכן עורך הדין שעומד מולכם יודע מה הוא עושה.

מהו תהליך הפנייה לעורך הדין?

ראשית עליכם ליצור קשר עם עורך הדין, ולספר לו על העסקה אותה אתם רוצים לעשות. בין אם זו עסקת מקרקעין, בנייה או נדל״ן. עורך הדין אשר פניתם אליו יוכל להציע לכם מספר דרכים שונות אשר בעזרתן תוכלו לבצע את העסקה. בדרך כלל בעניין התשלום עורכי דין לוקחים אחוז מסוים מן העסקה. מרגע החתימה על החוזה, משרד עורכי הדין אותו בחרתם ישים את האינטרסים שלכם בראש מעייניו, ויקדם אותם. עליכם לשאול אותו מראש מה הסיכויים להצלחה אותם הוא צופה, ובנוסף תוכלו לבקש שידווח לכם בכל תקופה שעוברת מה מצב הקייס.

האם חשוב שעורך הדין ינסח לכם את החוזה

הרבה חושבים שמלאכת כתיבת החוזה היא עניין פשוט ואפשר פשוט להעתיק מהאינטרנט הרווי חוזים, חוזה ספציפי שנראה טוב בעין. עם זאת, לא מעט מאלו הבוחרים להשתמש בדרך הזו מגלים בדיעבד שהחוזה לא נוסח בצורה מספיק טובה אשר עשויה להשאיר אותם חשופים לתביעות, וללא דרך ממשית להתגונן מפני הצד השני בחוזה. על מנת להבטיח שהחוזה ינוסח בצורה מיטבית, כזו אשר תעזור לכם למקסם את הרווחים בעסקה, ובמקביל תשמור עליכם מפני תביעות עתידיות, עליכם לבחור עורך דין מקצועי, בעל ניסיון אשר ינסח לכם את החוזה. בנוסף, עליכם לברר שעורך הדין שלכם בקיא וקורא עדכונים של חדשות נדל"ן כיוון שאלו יוכלו לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה.  לבסוף, הדבר שהכי חשוב להבין הוא, שעדיף לשלם יותר כסף, על מנת שבסוף תוכלו להנות מחוזה מקרקעין איכותי, ותוכלו לישון בראש שקט.

צרו איתנו קשר
לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם

"*" אינדוקטור שדות חובה

בשליחת הפרטים אני מאשר/ת קבלת מידע לטלפון ו/או לאימייל
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כל הזכויות שמורות לדוניץ ושות' משרד עורכי דין | הצהרת נגישות